Menu
Menu
Your Cart

San Francisco - OcCre

San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
San Francisco - OcCre
Δωρεάν μεταφορικά
Το είδος αυτό αποστέλλεται χωρίς χρέωση μεταφορικών
€129,99
Χωρίς ΦΠΑ: €104,83
  • Διαθ.: Παράδοση: 12-15 εργάσιμες ημέρες
  • Brand: OcCre
  • Κωδικός: 53007
Βαθμός Δυσκολίας
Βαθμός Δυσκολίας
Μέτριο
Μέσος χρόνος Κατασκευής
Μέσος χρόνος Κατασκευής
120 Ωρες
Χαρακτηριστικά
Κομμάτια594
Κλίμακα1:24
Ομάδες Κομματιών500 - 599
Βαθμός Δυσκολίας (1-5)3 - Μέτριο
ΥλικόΞύλο, Μέταλλο
Διαστάσεις Κατόπιν Συναρμολόγησης (Μ x Π x Υ)428 x 107 x 160 mm
Μέσος Χρόνος Κατασκευής120 Ωρες

Περιλαμβάνει εξατομικευμένη ξύλινη πλάκα.

  •     Εξαιρετικά ρεαλιστικό casting.
  •     Βήμα προς βήμα εκπαιδευτικά βίντεο .
  •     Οδηγίες σε 5 γλώσσες.
  •     Φωτογραφίες HD βήμα προς βήμα.
  •     Λίστα εξαρτημάτων με μετρήσεις και υλικά.
  •     Φύλλο IP για αναγνώριση εξαρτημάτων
  •     Σχέδια για κλιμάκωση.
  •     Μακέτα υψηλής ποιότητας.
  •     Ισόβια εγγύηση.

Τεχνικές λεπτομέρειες:

  • Κλίμακα : 1:24 / G-45
  • Μήκος : 428 mm
  • Πλάτος : 107 mm
  • Ύψος : 160 mm
  • Δυσκολία : Μέτριο

Ανακαλύψτε τα διαμάντια της σιδηροδρομικής μοντελοποίησης, τα οποία θα σας επιτρέψουν να απολαύσετε ευχάριστες στιγμές και να ξαναζήσετε την εποχή κατά την οποία οι δρόμοι ήταν γεμάτοι με τράμ όπως αυτά.

Τα τράμ του Σαν Φρανσίσκο αποτελούν ένα αυθεντικό σύμβολο της πόλης. Τα πρώτα αυτού του είδους τέθηκαν σε λειτουργία στο Λονδίνο και, πολλά χρόνια αργότερα, στις 2 Αυγούστου 1873, ο Andrew S. Hallidie παρουσίασε το πρώτο τράμ του Σαν Φρανσίσκο, στη γραμμή Clay Street.

136 χρόνια αργότερα, αυτά τα ελκυστικά οχήματα εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο και αποτελούν ουσιαστικό μέρος της καθημερινής ζωής της πόλης.

Το σύστημα βασίζεται σε ένα καλώδιο το οποίο έλκεται με σταθερή ταχύτητα, σε όλη τη διαδρομή, από μια ακίνητη μηχανή. Το τράμ αρχίζει να κινείται όταν μια συσκευή, που ονομάζεται λαβή, εμπλέκεται υπό πίεση στο καλώδιο. Με τη χαλάρωση αυτής της λαβής και την ταυτόχρονη ενεργοποίηση των φρένων, το βαγόνι σταματά.

Στις μέρες μας υπάρχουν μόνο δύο στόλοι που εξακολουθούν να λειτουργούν. Ο ένας από αυτούς είναι οι Powell-Hyde και Powell-Mason, ενώ ο άλλος είναι ο California Street. Αυτό το μοντέλο είναι μια αναπαραγωγή του βαγονιού αριθ. 60, του στόλου California Street, που κατασκευάστηκε από τον MUNI (Δημοτικός Σιδηρόδρομος του Σαν Φρανσίσκο) το 1998 και τέθηκε σε λειτουργία το 2002.

Αυτό το βαγόνι βασίζεται στο αρχικό μοντέλο, που κατασκευάστηκε από την John Hammond & Company για την California Street Cable Railroad Company, το 1906. Μετά το σεισμό και την πυρκαγιά τον Απρίλιο του 1906, ανακατασκευάστηκε στα μεταστεγασμένα εργαστήρια Hammond και μετονομάστηκε σε Νο 16. Αργότερα, το 1957, μετονομάστηκε και πάλι σε Νο 60 από την MUNI.
Το τράμ ανακαινίστηκε τελικά και πάλι το 1968-69, στα εργαστήρια της MUNI στο Elkton, χρησιμοποιώντας τα αρχικά καθίσματα και την οροφή.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
Βαθμολογία
Κακή Καλή