





















Χαρακτηριστικά | |
Κομμάτια | 2618 |
Κλίμακα | 1:32 |
Ομάδες Κομματιών | 2600 - 2699 |
Βαθμός Δυσκολίας (1-5) | 4 - Δύσκολο |
Υλικό | Ξύλο, Μέταλλο |
Διαστάσεις Κατόπιν Συναρμολόγησης (Μ x Π x Υ) | 730 x 100 x 150 mm |
Μέσος Χρόνος Κατασκευής | 500 Ωρες |
Περιλαμβάνει εξατομικευμένη ξύλινη πλάκα.
- Εξαιρετικά ρεαλιστικό casting.
- Βήμα προς βήμα εκπαιδευτικά βίντεο .
- Οδηγίες σε 5 γλώσσες.
- Φωτογραφίες HD βήμα προς βήμα.
- Λίστα εξαρτημάτων με μετρήσεις και υλικά.
- Φύλλο IP για αναγνώριση εξαρτημάτων
- Σχέδια για κλιμάκωση.
- Μακέτα υψηλής ποιότητας.
- Ισόβια εγγύηση.
Τεχνικές λεπτομέρειες:
- Κλίμακα : 1:32 / G-45
- Μήκος : 730 mm
- Πλάτος : 100 mm
- Ύψος : 150 mm
- Δυσκολία : Πολύ Δύσκολο
Η Pacific 231 κατασκευάστηκε από την Société Alsacienne de Constructions Mécaniques, στο Mulhouse της Γαλλίας. Η επιτυχία αυτών των γρήγορων και ισχυρών μηχανών σήμαινε ότι ήταν ιδανικές για την κίνηση μεγάλων, γρήγορων επιβατικών τρένων εξπρές, τόσο στην Ισπανία όσο και στην Γαλλία. Στην πραγματικότητα, οι αμαξοστοιχίες Pacific 231 συνέχισαν να βρίσκονται σε ενεργή υπηρεσία στην Γαλλία μέχρι και τη δεκαετία του '60. Αυτή η ατμομηχανή, η οποία ήταν επίσης γνωστή ως La Princesa, αντιπροσωπεύει μια από τις πιο ένδοξες σελίδες στην ιστορία των γαλλικών σιδηροδρομικών μεταφορών. Οι ατμομηχανές τύπου Pacific, κατά τη διάρκεια της πολυετούς υπηρεσίας τους, τράβηξαν μερικά από τα πιο εμβληματικά τρένα της Γαλλίας, όπως το περίφημο Fléche d'Or.