Η ναυτική δύναμη της Ισπανίας είχε τις ρίζες της τον 16ο αιώνα, κατά τη διάρκεια της βασιλείας των καθολικών μοναρχών, της Ισαβέλλας Α΄ της Καστίλης και του Φερδινάνδου Β΄ της Αραγωνίας. Το 1509, δημιουργήθηκε το Βασιλικό Ναυτικό, ενοποιώντας τους στόλους των δύο εδαφών υπό ενιαία αρχή. Κατά τη διάρκεια του 16ου και του 17ου αιώνα, τα ισπανικά οπλισμένα πλοία διαδραμάτισαν εξέχοντα ρόλο στους ωκεανούς και τις θάλασσες του κόσμου, αποτελώντας έναν από τους ισχυρότερους και φοβερότερους στόλους της εποχής. Απολαύστε την αναπαράσταση των διάσημων ισπανικών πλοίων με αυτά τα θαυμάσια διαμάντια ναυτικής μοντελοποίησης. Μην χάσετε κανένα από αυτά, ούτε καν το εμβληματικό HMS Victory, τον Τιτανικό ή τον Ιπτάμενο Ολλανδό.
Πλοία του ισπανικού ναυτικού
Όπως είναι λογικό, τα ισπανικά πλοία εξελίχθηκαν σημαντικά με την πάροδο του χρόνου για να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες και ενσωμάτωσαν νέες τεχνολογίες και στρατηγικές καθώς η ναυτική ιστορία εξελισσόταν. Αυτοί είναι μερικοί από τους τύπους που αποτέλεσαν μέρος της ισπανικής αρμάδας: Γαλιόνες. Μεγάλα, στιβαρά πολεμικά πλοία, που χρησιμοποιήθηκαν ευρέως κατά τον 16ο και 17ο αιώνα και επίσης για τη μεταφορά εμπορευμάτων. Απαραίτητο στις ναυμαχίες στα τέλη του 18ου αιώνα. Πρόκειται για μεγάλα, βαριά οπλισμένα πολεμικά πλοία, φρεγάτες. Ευέλικτα πλοία για αποστολές συνοδείας, περιπολίας και εξερεύνησης, χαρακτηριστικά του 18ου και 19ου αιώνα. Ιδανικά για επιχειρήσεις σε μακρινά ύδατα. Μικρότερα σκάφη που χρησιμοποιούνται για περιπολίες και αναγνώριση σε κοντινά ύδατα Πολεμικά πλοία με ατμομηχανή. Με τη νέα τεχνολογία του 19ου αιώνα, αυτός ο τύπος πλοίου καθιερώθηκε και επέφερε σημαντική αλλαγή. Πλοία αμφίβιας επίθεσης, σχεδιασμένα για να επιτρέπουν την αποβίβαση στρατευμάτων, εξοπλισμού και προμηθειών σε παραλία ή παράκτια περιοχή που ελέγχεται από τον εχθρό. Υποβρύχια Πλοία υλικοτεχνικής υποστήριξης Αυτά τα αρχαία ισπανικά πλοία οδήγησαν σε μεγάλες επιτυχίες αλλά και αξιοσημείωτες ήττες στην εκτεταμένη ναυτική τους ιστορία. Για παράδειγμα, στην ενότητα για τις νίκες, ξεχωρίζουν η μάχη του Lepanto και οι σημαντικές ανακαλύψεις στις αποστολές στην Αμερική και τον Ειρηνικό, με επικεφαλής θαλασσοπόρους όπως ο Χριστόφορος Κολόμβος, ο Ερνάν Κορτές, ο Φρανσίσκο Πιζάρο, ο Fernández de Quirós και ο Álvaro de Mendaña. Στις μεγάλες ήττες περιλαμβάνονται η προσπάθειά τους να εισβάλουν στην Αγγλία το 1588, ένα ορόσημο γνωστό ως Ανίκητη Αρμάδα, και η μάχη του Τραφάλγκαρ το 1805. Και πάλι μια άλλη ήττα από τον βρετανικό στόλο υπό τη διοίκηση του ναυάρχου Νέλσον. Ποια ισπανικά πλοία-μοντέλα είναι πιο εύκολο να συναρμολογηθούν; Τα πιο εύκολα ισπανικά πλοία-μοντέλα για συναρμολόγηση είναι τα εξής: San Martín, μια γαλέρα που περιήλθε στην ισπανική ιδιοκτησία το 1580 και έγινε η ναυαρχίδα της ισπανικής Αρμάδας. Σώθηκε από αμέτρητες καταιγίδες και από τη σφοδρότητα του αγγλικού πυροβολικού. Απόστολος Φίλιππος, μία από τις έξι γαλέρες που ναυπηγήθηκαν για τον βασιλιά Φίλιππο Δ΄. Πήρε μέρος στον πόλεμο στη Βραζιλία για να ανακτήσει το Περναμπούκο και να μεταφέρει στρατεύματα και χρήματα στη Φλάνδρα, συμμετέχοντας στη μάχη του Ντούνας Η Νταϊάνα ανήκε στη σειρά φρεγατών που ήταν γνωστές ως "Mahonesas" επειδή ναυπηγήθηκαν στο Μαχόν. Ο σχεδιασμός της της επέτρεπε να είναι ταχύτερη από τις προκατόχους της. Πήρε μέρος σε μάχες εναντίον ιδιωτών στις Δυτικές Ινδίες. Το Candelaria ήταν βομβαρδιστικό. Δηλαδή, ένα ιστορικό πολεμικό πλοίο του οποίου ο σκοπός ήταν να βομβαρδίζει, με κανόνια και όλμους, στόχους στην ακτή ή εχθρούς στη θάλασσα. Το τμήμα Santísima Trinidad. Διάσημα ισπανικά πλοία όπως τα La Candelaria, Santísima Trinidad ή Diana ανήκουν σε μια εποχή κατά την οποία ήταν σύνηθες τα πλοία, ιδίως τα πολεμικά, να βαφτίζονται με ονόματα που συχνά είχαν θρησκευτική ή μυθολογική χροιά. Αυτές οι επιλογές όχι μόνο αντανακλούσαν την πίστη στη θεία προστασία, αλλά προσέδιδαν επίσης ένα συμβολικό και συναισθηματικό στοιχείο στα πλοία. Οι ναυτικοί μπορούσαν να θεωρούν τα πλοία σχεδόν ως όντα προικισμένα με ζωή και ως εκ τούτου έπαιζαν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη μιας ιδιαίτερης σύνδεσης. Μοντέλα πλοίων του ισπανικού ναυτικού για ειδικούς Για τους πιο έμπειρους, αυτά τα μοντέλα μπορεί να αποτελούν μια κατάλληλη πρόκληση: Santísima Trinidad. Ήταν το μεγαλύτερο πολεμικό πλοίο του 18ου αιώνα, με 130 θυρίδες πυροβόλων. Αφού συμμετείχε σε όλες τις ναυτικές εκστρατείες στα τέλη του 18ου και στις αρχές του 19ου αιώνα, καταστράφηκε από τον αγγλικό στόλο στη μάχη του Τραφάλγκαρ. San Felipe. Ναυπηγήθηκε στο καταλανικό ναυπηγείο S. Feliú de Guixols και η πρώτη της πολεμική υπηρεσία ήταν στην εκστρατεία της Σαρδηνίας, στην οποία συμμετείχε επικεφαλής μιας μοίρας αποτελούμενης από εννέα πλοία, αρκετές φρεγάτες και άλλα σκάφη Montañés. Λέγεται ότι διέθετε δύο πολύτιμες ιδιότητες: έπλεε ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλο πλοίο και ήταν σε θέση να διατηρεί τις μπαταρίες του έξω από το νερό περισσότερο από τα άλλα σε πολύ δύσκολες συνθήκες πλεύσης. Ετοιμαστείτε για την πρόκληση της αναδημιουργίας αυτών των αυθεντικών διαμαντιών ναυτικής μοντελοποίησης: τα ισπανικά μοντέλα πλοίων.
