

















Χαρακτηριστικά | |
Κομμάτια | 830 |
Κλίμακα | 1:24 |
Ομάδες Κομματιών | 800 - 899 |
Βαθμός Δυσκολίας (1-5) | 4 - Δύσκολο |
Υλικό | Ξύλο, Μέταλλο |
Διαστάσεις Κατόπιν Συναρμολόγησης (Μ x Π x Υ) | 355 x 93 x 257 mm |
Μέσος Χρόνος Κατασκευής | 150 Ωρες |
Περιλαμβάνει εξατομικευμένη ξύλινη πλάκα.
- Εξαιρετικά ρεαλιστικό casting.
- Βήμα προς βήμα εκπαιδευτικά βίντεο .
- Οδηγίες σε 5 γλώσσες.
- Φωτογραφίες HD βήμα προς βήμα.
- Λίστα εξαρτημάτων με μετρήσεις και υλικά.
- Φύλλο IP για αναγνώριση εξαρτημάτων
- Σχέδια για κλιμάκωση.
- Μακέτα υψηλής ποιότητας.
- Ισόβια εγγύηση.
Τεχνικές λεπτομέρειες:
- Κλίμακα : 1:24 / G-45
- Μήκος : 355 mm
- Πλάτος : 93 mm
- Ύψος : 257 mm
- Δυσκολία : Δύσκολο
Με τη συναρμολόγηση, βήμα προς βήμα, αυτού του θαυμάσιου μοντέλου, αναδημιουργείτε το πιστό αντίγραφο του αυθεντικού τραμ του Λονδίνου.
Αυτό το τραμ κατασκευάστηκε τον Απρίλιο του 1903 από την εταιρεία Electric Railway and Tramway Carriage Works. Ήταν ένα από τα εκατό οχήματα της κατηγορίας Β που παρήγγειλε το Συμβούλιο της κομητείας του Λονδίνου. Με αριθμό 106 το τράμ αυτό χρησιμοποιήθηκε ως επιβατικό όχημα διέλευσης μέχρι το 1925, όταν μετατράπηκε σε εκχιονιστικό και του δόθηκε ο αριθμός 022. Το 1983, το 106 μεταφέρθηκε στο Crich Village National Tramway Museum, στο Derbyshire, όπου παραμένει μέχρι σήμερα, έχοντας διανύσει πάνω από 10.000 μίλια μεταφέροντας επιβάτες. Αρχικά τροφοδοτούνταν από κινητήρες Dick Kerr, τύπου DK25A, απόδοσης 25 ίππων, οι οποίοι αντικαταστάθηκαν το 1927 από κινητήρες Westinghouse, τύπου 220, απόδοσης 42 ίππων. Αρχικά ήταν εφοδιασμένο με χειρόφρενα στους τροχούς και ρεοστατική πέδηση μέσω των κινητήρων. Το 1908 τοποθετήθηκαν μαγνητικά φρένα τροχιάς.
Φανταστείτε και ταξιδέψτε στην καθημερινότητα εκείνης της εποχής, με αυτά τα υπέροχα τράμ στους δρόμους.