Menu
Menu
Your Cart

Le Purquoi Pas 1:80 -

Le Purquoi Pas   1:80 -
Le Purquoi Pas   1:80 -
Le Purquoi Pas   1:80 -
Le Purquoi Pas   1:80 -
Le Purquoi Pas   1:80 -
Le Purquoi Pas   1:80 -
Le Purquoi Pas   1:80 -
Le Purquoi Pas   1:80 -
Le Purquoi Pas   1:80 -
Le Purquoi Pas   1:80 -
Le Purquoi Pas 1:80 -
Δωρεάν μεταφορικά
Το είδος αυτό αποστέλλεται χωρίς χρέωση μεταφορικών
€3.000,00
Χωρίς ΦΠΑ: €2.419,35
  • Διαθ.: Άμεσα Διαθέσιμο
  • Κωδικός: 80835
Βαθμός Δυσκολίας
Βαθμός Δυσκολίας
Μέτριο
Μέσος χρόνος Κατασκευής
Μέσος χρόνος Κατασκευής
45 Λεπτά
Χαρακτηριστικά
Εταιρεία ΠαραγωγήςConstructo
Κλίμακα1:65
Βαθμός Δυσκολίας (1-5)3 - Μέτριο
Διαστάσεις Κατόπιν Συναρμολόγησης (Μ x Π x Υ)750 x 475 x 210 mm
Μέσος Χρόνος Κατασκευής45 Λεπτά

Το Pourquoi Pas IV ήταν το τέταρτο πλοίο που ναυπηγήθηκε για τον Jean-Baptiste Charcot στο Saint-Malo το 1907. Ήταν ένα πλοίο για την πολική έρευνα, εξοπλισμένο με μια μηχανή καθώς και τρία εργαστήρια και μια βιβλιοθήκη. Ναυάγησε δύο μίλια ανοικτά των ακτών της Ισλανδίας το 1936. Το Pourquoi Pas ήταν ένα τρίμαστο πλοίο που άρχισε να κατασκευάζεται το 1907. Σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τον François Gautier στα ναυπηγεία της ιδιοκτησίας του, το δε κύτος του ενισχύθηκε στην πλώρη του με φύλλα χάλυβα και ψευδαργύρου. Ο γιατρός Jean-Baptiste Charcot ήταν απόγονος του διάσημου καθηγητή Charcot. Η θάλασσα τον γοήτευε και ήθελε να εισαχθεί στη ναυτική σχολή. Ωστόσο, συμφώνησε να εκπληρώσει την επιθυμία του πατέρα του και να σπουδάσει ιατρική. Κάθε φορά που οι γονείς του προσπαθούσαν να τον αποτρέψουν από το να γίνει ναυτικός, ο Charcot απαντούσε: "Marin, γιατί όχι;" ("Marin, pourquoi-Pas?"), γεγονός που του χάρισε το οικογενειακό παρατσούκλι "Petit Pourquoi-Pas?", το οποίο αργότερα χρησιμοποίησε για τα περισσότερα σκάφη του. Το 1908 ο Charcot πραγματοποίησε τη δεύτερη πολική του αποστολή με το Pourquoi-Pas IV, επιστρέφοντας το 1910 με πολυάριθμες επιστημονικές ανακαλύψεις. Το 1912 έγινε το πρώτο σχολικό πλοίο του γαλλικού ναυτικού. Από το 1918 έως το 1925, ο Charcot μπόρεσε να διαθέσει το Pourquoi-Pas? σε διάφορες επιστημονικές αποστολές στον Βόρειο Ατλαντικό, τη Μάγχη, τη Μεσόγειο Θάλασσα και τις Νήσους Φερόες, μελετώντας κυρίως τη λιθόσφαιρα και τη γεωλογία. Το 1925 ο Charcot έχασε τον έλεγχο του Pourquoi-Pas λόγω της ηλικίας του, αν και παρέμεινε ως επικεφαλής αποστολών σε αριθμούς ταξιδιών στην Αρκτική. Το 1936 επιστρέφοντας από μια αποστολή στη Γροιλανδία σταμάτησε στο Ρέικιαβικ για ανεφοδιασμό. Στις 15 Σεπτεμβρίου αναχώρησε για το Saint-Malo, αλλά την επόμενη ημέρα αιφνιδιάστηκε από ισχυρή καταιγίδα και ναυάγησε στους υφάλους του Álftanes. Όλο το πλήρωμα πεθαίνει εκτός από τον κύριο πηδαλιούχο Eugène Gonidec. Το κουτί περιέχει το παραδοσιακό κιτ κατασκευής. Πρόκειται για σκάφος από ξύλο και μέταλλο, κλίμακας 1:80. Κοίλο κύτος με ψεύτικη καρίνα και πλευρές κομμένες με λέιζερ. Προκομμένα κομμάτια από ξύλο και ορείχαλκο τόρνευση, μέρη από χυτοσίδηρο και ορείχαλκο βαθυτυπία για λεπτομέρειες.

1:80

750 mm

210 mm

475 mm

Η βάση περιλαμβάνεται

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
Βαθμολογία
Κακή Καλή
Ετικέτες: purquoi , etoima , ploia , Ετοιμα Πλοία