- Stock: In Stock
- Model: 80835
- EAN: 16208459132285
Why buy from us?
Ask a Question About This Product
Για παραγγελίες μεγαλύτερες των 40 €, διαθέτουμε Δωρεάν αποστολή σε όλη την Ελλάδα.
Για προϊόντα που χαρακτηρίζονται “’Αμεσα διαθέσιμο”, η αποστολή γίνεται εντός 24 ωρών απο την λήψη της παραγγελίας (Δευτέρα – Παρασκευή)
Για τα Προϊόντα που εμφανίζονται ως “15-20 εργάσιμες ημέρες”, η αποστολή θα γίνει αμέσως μετά την παραλαβή των Προϊόντων από τον προμηθευτή μας, δηλαδή σε 15-20 εργάσιμες ημέρες.
💌 Η αποστολή της παραγγελίας γίνεται μία φορά, με την ολοκλήρωση συλλογής των προϊόντων. Σε περίπτωση που ένα μη διαθέσιμο προϊόν ξεπεράσει τις 15-20 εργάσιμες, μόνο τότε η αποστολή της παραγγελίας γίνεται τμηματικά.
Ο χρόνος παράδοσης της αποστολής απο την εταιρεία Courier, είναι συνήθως 2-4 ημέρες. Εξαιρείται η περίοδος των Χριστουγέννων και Black Friday, που λόγω υπερβολικού φόρτου των μεταφορικών εταιρειών, οι χρόνοι παράδοσης διαφέρουν.
Στις μεταφορικές εταιρείες, οι εργάσιμες ημέρες είναι από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή. Εξαιρούνται οι επίσημες Αργίες.
Το Pourquoi Pas IV ήταν το τέταρτο πλοίο που ναυπηγήθηκε για τον Jean-Baptiste Charcot στο Saint-Malo το 1907. Ήταν ένα πλοίο για την πολική έρευνα, εξοπλισμένο με μια μηχανή καθώς και τρία εργαστήρια και μια βιβλιοθήκη. Ναυάγησε δύο μίλια ανοικτά των ακτών της Ισλανδίας το 1936. Το Pourquoi Pas ήταν ένα τρίμαστο πλοίο που άρχισε να κατασκευάζεται το 1907. Σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τον François Gautier στα ναυπηγεία της ιδιοκτησίας του, το δε κύτος του ενισχύθηκε στην πλώρη του με φύλλα χάλυβα και ψευδαργύρου. Ο γιατρός Jean-Baptiste Charcot ήταν απόγονος του διάσημου καθηγητή Charcot. Η θάλασσα τον γοήτευε και ήθελε να εισαχθεί στη ναυτική σχολή. Ωστόσο, συμφώνησε να εκπληρώσει την επιθυμία του πατέρα του και να σπουδάσει ιατρική. Κάθε φορά που οι γονείς του προσπαθούσαν να τον αποτρέψουν από το να γίνει ναυτικός, ο Charcot απαντούσε: "Marin, γιατί όχι;" ("Marin, pourquoi-Pas?"), γεγονός που του χάρισε το οικογενειακό παρατσούκλι "Petit Pourquoi-Pas?", το οποίο αργότερα χρησιμοποίησε για τα περισσότερα σκάφη του. Το 1908 ο Charcot πραγματοποίησε τη δεύτερη πολική του αποστολή με το Pourquoi-Pas IV, επιστρέφοντας το 1910 με πολυάριθμες επιστημονικές ανακαλύψεις. Το 1912 έγινε το πρώτο σχολικό πλοίο του γαλλικού ναυτικού. Από το 1918 έως το 1925, ο Charcot μπόρεσε να διαθέσει το Pourquoi-Pas? σε διάφορες επιστημονικές αποστολές στον Βόρειο Ατλαντικό, τη Μάγχη, τη Μεσόγειο Θάλασσα και τις Νήσους Φερόες, μελετώντας κυρίως τη λιθόσφαιρα και τη γεωλογία. Το 1925 ο Charcot έχασε τον έλεγχο του Pourquoi-Pas λόγω της ηλικίας του, αν και παρέμεινε ως επικεφαλής αποστολών σε αριθμούς ταξιδιών στην Αρκτική. Το 1936 επιστρέφοντας από μια αποστολή στη Γροιλανδία σταμάτησε στο Ρέικιαβικ για ανεφοδιασμό. Στις 15 Σεπτεμβρίου αναχώρησε για το Saint-Malo, αλλά την επόμενη ημέρα αιφνιδιάστηκε από ισχυρή καταιγίδα και ναυάγησε στους υφάλους του Álftanes. Όλο το πλήρωμα πεθαίνει εκτός από τον κύριο πηδαλιούχο Eugène Gonidec. Το κουτί περιέχει το παραδοσιακό κιτ κατασκευής. Πρόκειται για σκάφος από ξύλο και μέταλλο, κλίμακας 1:80. Κοίλο κύτος με ψεύτικη καρίνα και πλευρές κομμένες με λέιζερ. Προκομμένα κομμάτια από ξύλο και ορείχαλκο τόρνευση, μέρη από χυτοσίδηρο και ορείχαλκο βαθυτυπία για λεπτομέρειες.
![]()
1:80
![]()
750 mm
![]()
210 mm
![]()
475 mm

Η βάση περιλαμβάνεται
| Characteristics | |
| Company | Constructo |
| Scale | 1:65 |
| Difficulty Level (1-5) | 3 - Medium |
| Diamentions after assembling (L x W x H) | 750 x 475 x 210 mm |
| Average Time to Build | 45 Minutes |