Λεωφορείο AEC B-type - OcCre
Χαρακτηριστικά | |
Κλίμακα | 1/24 |
Βαθμός Δυσκολίας (1-5) | 3 |
Διαστάσεις Κατόπιν Συναρμολόγησης (Μ x Π x Υ) | 290 x 96 x 157 mm |
Μέσος Χρόνος Κατασκευής | 100 |
Περιλαμβάνει εξατομικευμένη ξύλινη πλάκα.
- Εξαιρετικά ρεαλιστικό casting.
- Βήμα προς βήμα εκπαιδευτικά βίντεο .
- Οδηγίες σε 5 γλώσσες.
- Φωτογραφίες HD βήμα προς βήμα.
- Λίστα εξαρτημάτων με μετρήσεις και υλικά.
- Φύλλο IP για αναγνώριση εξαρτημάτων
- Σχέδια για κλιμάκωση.
- Μακέτα υψηλής ποιότητας.
- Ισόβια εγγύηση.
Τεχνικές λεπτομέρειες:
- Κλίμακα : 1:24
- Μήκος : 290 mm
- Πλάτος : 96 mm
- Ύψος : 157 mm
- Δυσκολία : Μέτριο
Μπορείτε να κατασκευάσετε βήμα προς βήμα, αυτό το υπέροχο λεωφορείου τύπου B της AEC, κλίμακας 1/24.
Τα λεωφορεία τύπου Β κατασκευάστηκαν στο Walthamstow και αντικατέστησαν τα προηγούμενα λεωφορεία τύπου Χ. Το B-type είχε χωρητικότητα 34 θέσεων, 16 στο εσωτερικό και 18 στην ακάλυπτη οροφή και θεωρείται ότι ήταν το πρώτο λεωφορείο μαζικής παραγωγής. Τα πρώτα από αυτά τα λεωφορεία άρχισαν να μεταφέρουν επιβάτες το 1911. Μέχρι το 1913 είχαν τεθεί σε κυκλοφορία περίπου 2500.
Το μοντέλο αυτό σχεδιάστηκε από τον Frank Searle, ο οποίος ήταν επικεφαλής μηχανικός της LGOC. Είχε ξύλινο σκελετό, χαλύβδινους τροχούς και κιβώτιο ταχυτήτων με αλυσίδα. Είχε τελική ταχύτητα 16 μίλια/ώρα, η οποία ήταν πάνω από το νόμιμο όριο ταχύτητας εκείνη την εποχή των 12 μιλίων/ώρα- ωστόσο ορισμένα από αυτά τα λεωφορεία μπορούσαν να φτάσουν ταχύτητες περίπου 30-35 μιλίων/ώρα στις κατάλληλες συνθήκες.
Συνολικά 900 λεωφορεία τύπου Β χρησιμοποιήθηκαν για τη μετακίνηση στρατευμάτων πίσω από τις γραμμές κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Το Αυτοκρατορικό Πολεμικό Μουσείο διατηρεί ακόμη ένα από αυτά τα λεωφορεία, το Β 43, το οποίο ήταν γνωστό με το προσφιλές όνομα Ole Bill από τον σύγχρονο χαρακτήρα κινουμένων σχεδίων. Το πρωτότυπο B 340 διατηρείται ακόμη στο Μουσείο Μεταφορών του Λονδίνου στο Covent Garden και έχει αποκατασταθεί.